Klantenservice
Hieronder vondt u de meest gestelde vragen over een online account op VBO Tech.
Heeft u een vraag die hier niet tussen staat? Neem contact met ons op.
Account aanmaken
Om een bestelling te plaatsen op VBO Tech heeft u een account nodig. Met een account heeft u eenvoudig inzicht in uw orderhistorie en andere persoonlijke gegevens. Wanneer u eenmaal een account hebt aangemaakt is het makkelijker voor u om een nieuwe bestelling te plaatsen.
Via ‘mijn account’ (rechts bovenaan de pagina) kunt u als zakelijke of particuliere gebruiker een account aanmaken. Vul de verplichte velden in en vervolgens heeft u direct inzicht in uw persoonlijke kortingen en kunt u direct een order plaatsen.
Mijn account
Via de pagina wachtwoord vergeten kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
In de account omgeving van VBO Tech kunt u uw gegevens aanpassen. Het factuuradres kunt u zelf niet wijzigen, neem hiervoor contact met ons op.
Na aflevering van de producten op locatie of in de vestiging ontvangt u een mail met uw factuur in uw inbox. De facturen zijn op dit moment online niet in te zien. Factuur niet binnen gekregen? Check dan even uw spambox.