Klantenservice

  • Levering en afhalen
  • Garantie en retourneren
  • Bestellen en betalen
  • Mijn account
  • Contact
  • Privacybeleid
  • Vestiging & openingstijden
  • Herroepingsformulier
  • Algemene leveringsvoorwaarden
  • Coronavirus Update
  • Cookiebeleid (EU)

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over de levering en het afhalen van artikelen. Heeft u een vraag die hier niet tussen staat? Neem contact met ons op.

Heeft u een vraag die hier niet tussen staat? Neem contact met ons op.

Bezorging van mijn bestelling

Wanneer u uw bestelling doordeweeks plaatst voor 18.00 uur, krijgt u deze de volgende dag geleverd (mits voorradig).

Een bestelling afhalen kan iedere werkdag vanaf 08:00 uur.

Bestelling op een bepaalde dag laten bezorgen? U kunt zelf het bezorgmoment bepalen wanneer u de bestelling in uw winkelwagen afrond.

Bij verzendingen wordt u via track & trace zo nauwkeurig mogelijk per e-mail geïnformeerd waar uw bestelling zich bevindt en wanneer deze wordt afgeleverd.

In verband met bijvoorbeeld feestdagen kunnen er aangepaste levertijden mogelijk zijn.

Alle op onze webshop getoonde artikelen kunnen verzonden worden door geheel Nederland en Europa.
De verzendkosten worden berekend bij uw bestelling afhankelijk van het gewicht. Omdat de prijzen kunnen flueren worden deze bijgehouden in het systeem.

De verzendkosten hangen af van de volgende factoren:
– De afmetingen van het artikel(en)
– Het gewicht van het artikel(en)
– Land van bestemming.

In onze verzendkosten zijn ook de verwerkingskosten verrekend.

Bedragen zijn exclusief BTW.

Tip! Afhalen in onze vestiging in Andelst is altijd gratis.

Bestellingen kunnen bezorgd worden op een voor u geschikte locatie, zolang de locatie gekoppeld is aan een adres.
 
Voor leveringen in België, Duitsland of Luxemburg hanteren we dezelfde leveringsvoorwaarden als Nederland.
Het kan voorkomen dat een deel van de bestelling niet voorradig was. U kunt hier contact met ons opnemen. Wij zullen er dan voor zorgen dat uw gehele bestelling uw kant op komt.

Afhalen van mijn bestelling

Alle bestellingen zijn af te halen op onze vestiging in Andelst. Wij zijn geopend op werkdagen van 08:00-17.00 uur. Voor bestellingen die afgehaald worden op een vestiging worden geen verzendkosten berekend!

Status van mijn bestelling

We proberen u zo goed mogelijk te informeren over de status van uw bestelling. Houd uw e-mail de avond voor levering in de gaten, onze e-mail kan in de spam-box terecht komen.

Geen bericht ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Wanneer een artikel in uw bestelling niet voorradig is nemen wij contact met u op om af te stemmen of u de bestelling in één keer of via deellevering wilt ontvangen.

De actuele levertijd van een artikel is terug te vinden op de pagina van het betreffende artikel.

Voorraad van artikelen

We proberen u zo goed mogelijk te informeren over de status van uw bestelling. Houd uw e-mail de avond voor levering in de gaten, onze e-mail kan in de spam-box terecht komen.

Geen bericht ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Wanneer een artikel in uw bestelling niet voorradig is nemen wij contact met u op om af te stemmen of u de bestelling in één keer of via deellevering wilt ontvangen.

De actuele levertijd van een artikel is terug te vinden op de pagina van het betreffende artikel.

Het kan zijn dat het betreffende product niet op voorraad was. Daarom kunt u het best even contact met ons opnemen. Wanneer u uw ordernummer bij de hand houdt kunnen wij u nog sneller van dienst zijn.

Wanneer een artikel in uw bestelling niet voorradig is nemen wij contact met u op om af te stemmen of u de bestelling in één keer of via deellevering wilt ontvangen.

De actuele levertijd van een artikel is terug te vinden op de pagina van het betreffende artikel.